Merhaba akşam test yaptım direk tek çizgi çıktı sabah çöp atarken bi baktım iki çizgi var biri silik kan vermeye bile korkuyorum ilk bebeğimizi isteyerek yaptık ama bu tamamen süpriz olur sizce gebelik var mı yoksa saatler geçmesinden kaynaklı yanlış bir çizgi mi ?