MelekPotter Kizlar sorum baslikta aslında.. oğlum 2.5 yaşında ve ne zaman yerde küçük arabayla oynayacak olsa yere yatıp sürüyor arabasını.. hiç başına böyle bişey gelen oldu mu?oturarak sürmek istemiyor hep yan yatıp sürüyor.
BeyzaKeles MelekPotter 22 aylık oğlum var %80 normal amacına uygun oynuyor ama bazen bende yatarak oynadığını görüyorum başka sorunu yoksa takılmayın bence rahatlarına geliyordur
Ecem__ MelekPotter yatarak oynamasi gectimi bizimkide yan yatiyor suruyor teker filan izlemiyor dikkat ettim gidisine bakiyor..isme tepki komut vs var bu hareketi garip geliyor 😒
dilberhala1 A2B4 Allah allah tövbe neler var kız bende küçükken hep yatarak oynardım yere yatar aynı araba sürerdim çok iyi hatırlıyorum hiç öyle duygu şeylerim olmadı sağlıklı bir aile içinde de büyüdüm yani enteresan geldi
MelekPotter dilberhala1 eşim de kendi cocuklugu için aynı şeyi diyor. O da yatarak oynarmis ama ben emin olamadim. Normalde aktif bir çocuk ama böyle araba sürme gibi yerde oynanacak tüm oyunlarda yatıp oynuyor
dilberhala1 A2B4 Yani gerçi o da doğru benim dil gelişimim güzel 😂 Kızım daha 4.5 aylık onu görcez 😂😂😂
MelekPotter A2B4 dil gelişimi ayına gore çok iyi.. her kelimeyi biliyor ve söylüyor. ama sadece peltek konuşması var.
littleflower Oturarak araba sürmek bence zor yatarak daha rahat 😂 çocuklar biraz uzanıp rahatça oyunda mi oynamasın eyy anneler 🥲
MelekPotter littleflower 😅 insan havadan nem kapıyor konu çocukları olunca.. bir doktora danıştım o da tembelliğindendir dedi ama hiç tembel bir çocuk değil. Sürekli koşturur hiç oturmaz normal zamanda.. bana hiç mantıklı gelmedi tembellik olabileceği..
littleflower MelekPotter yani o da olabilir de . Birde kim söyledi ki araba sürmenin oturarak doğru olduğunu mesela. Belki de yatarak sürmek doğrusudur?
MelekPotter Ecem__ yani tam geçmedi. Oyun oynarken LEGO vs yaparken oturarak oynuyor ama hala araba süreceği zaman yatıp sürüyor. Tekerleklere mi bakıyor acaba şimdi sizin yorumu görünce ben de onu düşündüm
Ecem__ MelekPotter bizimki geri yan suruyor tekere bakmiyor bende denedim yatarak keyifli oluyor otobusun ici falan gorunuyor belki ondan diyorum bazende rin rin normal suruyor..yani bir problem yok dimi merak ettim bunun disinda