ygmr Emir_Eliz ben kullanmistim kabizdi cocgum ona bagladim bermedigim.zamanlarda kabiz pldugu oldu ama ben yinede baska aldim.domtor tavsiyeli
Emir_Eliz Beyzam yapıyor bence bizde gaz yaptı uyuyan akıllı bebek gitti uyumayan durmayan bebek geldi yerine
G_ADAN Benimde sorum olacak bu damlayı kullananlar günde kaç damla kullanıyorsunuz? Doktor bana kilosuna göre dedi günde 6 damla veriyorum
Emir_Eliz G_ADAN bizim gibi nede 3 damlydı ama ben kendim için de sordum kullanmam lazım doktor hiç bırakma demişti ama şimdi emzirince cesaret edemedim