mombarbie_ emom07 20 gunlukken kullandım ben içindeki ölçek çok fazla ayrıca 5ml şırınga alıp 2.5ml veriyordum günde 1 kere hergun aynı saatte çok işe yariyordu 2.aydan sonra birdaha gaz problemi yaşamadık
mombarbie_ emom07 yeterli gelir sanırım gözlemleyin ayrıca gaz masajı ilede destekleyin sıcak havlu koyabilirsiniz karnına rahatlatıyor