ElaZeyAras 9:30 gibi çektirdim ve dikiş oldu . Ve şuna boğaz ağrısı çekiyorum normal mi yutkunamıuorum . Tükürememde . Boğazım çok ağrıyor . Kaç günde iğleşir . Nasıl güzel bakarım şişmemesi için bilgisi olan varmı ?
Synmannesi ElaZeyAras canım apranax iç antibiyotik iç düzenli buz tut ben kalçadan iğne yaptırmıştım hem ağrı için hem şişmaması için benim de Gömülü ve yatayda dikiş liydi çok geçmiş olsun bol bol sulu şeyler ye çiğneme