anneliksevinci Herkese merhaba Oğlum dün 4.aşılarını oldu Sabah 5 gibi ateşi 37.6yı buldu calpol verdim, bugün yine saat 2 civarı ateşi 37.5 oldu yine verdim Ne kadar sürer ateşi doktoru da ateş yapmaz demişti ama korkuyorum ilk kez aşıran sonra ateşlendi
mooomm01 anneliksevinci ateşi çok yüksek değil annesi ilaç verme beneğinin üzerine incelt oda ısısını düşür bekle baktın 38 üstüne çıkıyor o zaman ver ilaç
HE-SEN-COK-BILIYON anneliksevinci aşıyı olduğu gün ve sonraki gün ateşi oldu calpol verdim sonraki gün olmadı geçti
anneliksevinci KuzeyinAnnesi03 dün saat 16 civarı oldu canım normal mi hala sürmesi🥲 doktora mı götürsem diyorum
anneliksevinci mooomm01 yaaa ben verdim stres oldum 37.6 çok gibi geldi çok korktum Zıbınla tutuyorum klimayı açtım diğer odada inşallah artmaz artık
anneliksevinci HE-SEN-COK-BILIYON ben 24 saati dolmadan ama dolmasına yakın ikinci kez calpol verdim sonradan bekleseydim keşke dedim ama çok strese girdim, çok geçmiş olsun size
anneliksevinci Raife03 24 saati doldurduktan sonraki 12 saati de zor geçti ama sonra rahatladı yavrum inşallah siz de kısa sürede rahatlarsınız ben direnemedim calpol verdim