Deletedmom897 Kızlar ankarada hava 30-32 derece arası.15/20 gunluk bebişler dısarı cıkarken ne giymeli ❤️
svncgldgn Deletedmom897 bebeğim 1.5 aylık geçen hafta çıkarken içine ince zıbın şort ve tişört giydirdim ona rağmen kıpkırmızı olmuştu
Noname21 Deletedmom897 ankara akşamları haşa serin ama zaten sıcaktan korunmanın yolu ince giyinmek şort zıbın falan değil tam tersi daha çok terler çok ince kapri ve uzun kollu bol şeyler uygun bence