diapmelka doğduğundan beri hep düzenli olarak rutinlerimizi vardı banyosu düzenli hep aynı saat aralıklarındaydi . Bol bol öpüp sarılıyorum güldürüyorum gün içinde ki sevgi doyumu yaşasın rahatlasın. Anne Bebek arasında ki bağ ve güvende önemli. Korkulacak bı sey yok 4 ayda odamızı ayırdık biz kendi odasında uyuyor olmasına rağmen zorluk yaşamadık. Uyku zamanını biliyor ve geldiğinde misafirlikte kucağımda otururken bile uyuduğunu biliyorum. Hep aynı saatlerde uyutur düzen kurarsanız bebekte öyle alışıyor stres yapmadan sakin kalarak başara bilirsin hiç eğitim almadım. Kendim düzenledim araştırdım hep bana çevrem çocuğunu düzeni mi olurmuş uykusu gelince yatar dediler güldüler öyle hayat mı kalır ne misafirin gelir ne dışarı çıkabilirsin dediler ama kendi keyfim için ona eziyet çektirmek istemedim. Uyku duamız var önce emiyorken bunu dinliyoruz sonra öpüp sarılıp yerine koyuyorum iyi geceler diyip uyku melodisini açıyorum ve uyku arkadaşını emzigini verip çıkıyorum odadan eğer ağlarsa gidip kucağıma alıp sarılıp öpüp sakinleştirip geri yerine koyuyorum istemezse biraz emzirip yeniden başa alıyorum 🥰 maşallah sübhanallah hiç zor bı bebek değildi gaz sancısı falan da hiç yaşamadık o yüzden belki de kolay adapte olduk. Atak dönemi bizde 3 ay 26 günlük falan başladı 1 aya yakın sürdü ama gündüzleri zorladı genelde ağlama krizleri sürekli ilgi isteme ve meme reddi yaşadık ama meme reddi hemen geçti bu seferde aşı meme düşkünlüğü oluştu 🥰 geceleri hiç zorlanmadım şimdiye kadar ama bı ara gece 5 de uyaniyrodu odasına karartma perde yaptık ondan sonra uyanmadı ışıktan dolayı uyanıyormis.