18 aylık kızıma uyumak resmen işkence geliyor 🥲 ben de uykuya dalarken güçlük çekerim mesela bana mı çekti bilmiyorum.
Sabah 8 de uyanıyor 1-1 buçuk gibi uyutmaya çalışıyorum
2 saat uyuyor. 3 de kalkıyor yatma saatine göre 3 buçukta da kalkabiliyor. 10 buçuk uyku saati ve yine uyutmakta zorluk çekiyorum.
(Neden 10 buçuk diyenler olacaktır. İki aileye de yakınız ve babalarımızın çalışma saatine göre ortak bir saat belirledik. Daha erken yatsa gece sürekli uyanıyor)
Bir bebek bu kadar saat nasıl dayanbilir akıl verin lütfen 🙏🏻 aklımda şu da var hani gerçekten çok uykusu gelince uyusun istediği saatte kalksın vs. yani ona bırakayım uykusu verimli olsun demeye başladım artık 🙁