suheyla92 canım kıyafetle girdiğimi kim dedi ki? Öncesinde bende duş alıyorum ya eşim getiriyordu duşakabine ben yıkandıktan sonra ya da anakucağında (4.aya kadar) veya mama sandalyesinde(4.aydan sonra) koyuyordum. Veya yıkayıp eşime veriyordum o giydiriyordu. Eşim yokken de kendi duşum bitince oğlumu alıp yıkıyorum. Sonra ona pançosunu giydiriyorum. Sonra kucağımdayken bornozumu giyiniyorum. İnşallah açık açık yazınca anlarsın. Tahmin edersin diye düşünmüştüm. Sonra oğlumu giydiriyordum uykusu gelmişse giyinmeden uyutuyordum uyuyunca giyiniyordum veya onunla oynarken giyiniyordum 🤷🏽♀️