Kizlar bayramda kizim 44 günluk oluyor insallah ama nasil giydiricem bilmiyorum. Suan abisinden kalan kiyafetleri giydi hep 🙈☺️cok fazla bisi almak istemedim cabuk buyudugu icin. Nasil bisi alabilirim bayramda giymesi icin ve kac aylik bisi almaliyim var mi onerileriniz , sizler nasil giydiriceksiniz bebislerinizi🌸