Kızlar meme reddinden dolayı sütü sağıp veriyordum artık sütüm azaldı. 450 ge civarı kilo almış 4 aylığız bugün tam. Yani az almış. Alerji doktoru aptamil ve evolvia hangisini istersin dedi. İkiside şu an bir kutu var tadımlık. Ben kilo alımını desteklesin istiyorum hangisini önerirsiniz nolur yardım edin. 4 aylık 5 kg(2300 doğduk)