DORUKKK2019 ayy aynı durum bende de var sağlık ocağına çıktım dün emzirdiğim için sadece parol verdi ve ıhlamur iç dedi. Sanırım oğlumada geçti üç buçuk aylık öksürüyor hapşuruyor, çok salgın var çocuk dr muzdan randevu alayım dedim salı gününe veriyorlar, oğlum öksürdükçe içim parçalanıyor