sevaltenekeci Merhaba hanımlar bebeğim(6aylık) boyun kısmı kızarık ve isilik gibi şeyler var ve kaşınıyor bu durumu yaşayıp öneri verecek olan var mı ?
kahvemsadeolsun sevaltenekeci Bioderma atoderm kullanıyorum. Kız kardeşim de mustela stelatopia kullanıyor
kocamdakocam sevaltenekeci mustele stelatopia kullanabilirsin. Biz onu kullandık. İleri derece atopik cildi vardı oğlumun geçti ama
KuzeyinAnnesi03 sevaltenekeci evet canım memnunum n11 den aliyorum kuponla uyguna da geliyor 🥰 doktorumuz tavsiye etmişti bu markayı