Hanımlar; bebegimde grip belirtileri var bogazinda hırıltı cok afedersiniz balgamı var burnuda tıkalı gibi ama serum fizyolojik yapinca az bir miktar geliyor.Mama kullaniyoruz tikandigi icin bogazinda icemiyor nasıl temizleyebilirim yardimci olurmusunuz o bogazindakini atmasi lazim