Merhaba hanimlar, oğlum 5 ay 13 günlük 3 aylıkken egzema var dendi ve diyete girim bu ay Dr. Kontrolüne gittigimde alerji testi istedim kanda ve yaptık sonuç biseye alerjisi çıkmadı ek gıdaya da başlayacağı için doktorumuz sen kendi diyetini aç gozlemle dedi ve ben yumurtanın sarısını 5 gündür yiyorum bisey olmadi gibi ama oturduğum yer çok sıcak gogusunde böyle ufak noktaciklar oldu çok az ama fotoğrafta gördüğünüz gibi acaba isilik mi diyorum bilgisi olan inanın bu süreç beni yordu 