kizlar kızım 8 aylık ve dünden beri gözünden yaş geliyor hapsuruyor dün gece sabaha kadar gözü kapalı ağladı.1 tane duş cikardj geçen hafta hiç böyle olmamıştı komşularda alerjisi olabilir diyorlar ağrı kesici ver falan diyen var alerji böyle mi oluyor dünden beri çok sıcak var bebek arabasıyla bir yere gitmiştik ondan olabilir mi ama Güneşligi kapalıydı ne önerirsiniz
alerji nasıl olur diş mi alerji mi tahmince