tombalak benim boyum 160 eşim 177 bizimki de bu yıl uzadı çünkü geçen yıl aldiklarim baya kısa geliyor.bizzat çocuk doktoru ölçtü.gecen sene ,105 ,santimdi.bende şaşırdım.bi anda atar sizinki de belkide. Birde yüzmeye falan gondericez bu yaz. Ayrıca kursa gitti orda tutunup sallanacak oyuncaklar varmış onları seviyodu hep yapıyordu falan ondan da olabilir diye düşündüm,ayrıca kursta düzenli saatlerde sağlıklı öğünler tüketti