Bende bildirim alamayınca dönüş yapamıyorum.
Ben en son 2-3 gün bez takıp sonra yine kendisi anne bak bak deyip altını gösterince bezi açtım gitti büyük tuvaletini yaptı tuvalete neyse 1 defa tek balkona gidip kapıyı kapatınca hayır oğlum orası değil tuvalete dedim geldi tuvalete yaptı şimdi hep gözüm üstünde çiş-kaka belirtilerinde tuvalete götürüyorum ödülle, şakayla bir şekilde yapıyor. 20-25 dakika bir çişini genelde anne bak bak deyip gösterince anlıyorum oyuna dalıp söylemeyince ben teklif ediyorum gidiyor.
Kazalı kazasız geçişiyor şu anlık şükür. Umarım tamamen söyler.
En büyük sorun şu an kendi evi dışında başkasının evinde asla tuvalete gitmek istemiyor ağlıyor. Bir yere çıkamaz oldum. Gittiğim her yerde diken üstündeyim.