Sevgili anneler benim büyük bir sorunum var, bebeğim 19 aylık olmak üzere. 4. Aya kadar emmi sonrası mama…İlk ek gıdaya geçtiğimizde yemesin de bir sorun yoktu 12/13 aylıkken red başladı dişlerdendir dedim sabrettim ama artık bu konu çok uzadı denemediğim şeyler kalmadı aç bırakmak oyunlar gezerek yedirmek çizgi film açarak yedirmek kendi eline vermek yok olmadı.. bi iki kaşık alıp yememe değil bakın ağzını bile açmıyor zorla ağzına koyduğumda ağlıyor asla yutmuyor. Gelişim sıkıntısı yok hep iri bi bebekti persentile göre. Dr lar çevremdekiler yer zamana bırak diyor ama annelik.. ki ben tıka basa yesin de demiyorum tatlarına bari baksın yok.. çikolata verdim sırf yiyecek mi diye onu bile yemedi.. ayda yılda bir hesabı patates kızartması bir dilim yer ben havaya uçarım resmen ya da bir dilim elma.. duyu bütünlemeyi araştırıyorum acaba olabilir mi diye düşünüyorum.. böyle bişey yaşayan var mı