Dün eşime anlaşmalıda çocuğuna nafaka vermeyi kabul etmediği için çekişmeli boşanma davası açtım oğlum 1,5 yaşında aslında 9. Ay ile 14 ay arası zaten babasını cok az gördü merak ettiğim çocuk nasıl etkileniyor ben atlatırım bir şekilde bana olan olmuş zaten . Mesela dün parkta çocuk boşluğa doğru baba baba diye koşmaya başladı kimi özledin oğlum diyorum baba diyor dün sanki anlamış gibi gece boyu kalkıp kalkıp ağladı anlamıyor sanıyoruz ama çok duygusal zaten benim oğlum bal gibi farkında herşeyin maddi olarak uygun olmadığımdan şu an pedagoga da götüremiyorum oğlumun o halleri beni mahvediyor