simseklivekalpli geçmiş olsun aslında doğumdan sonra regl ağrıları biter genelde. Sezaryen doğum mu çocuklarınız? Benim regllerim felaket geçerdi, iğne ilaç çok zor atlatırdım ilk günleri, ilk doğumumu yaptıktan sonra (2normal doğum yaptım bu arada) regllerim inanılmaz rahat geçmeye başladı rüya gibi ne ağrı acı ne sancı oldu. Sizde niye böyle oldu ki acaba yumurtalıklarınızda kist falan mı var ki ya da başka bir rahatsızlığınız enfeksiyon vesayre.