svncgldgn 15 günlük bebekle 1000 km yol gittim iki günde yani 500 km gidip bir gece dinlenip ertesi gün yine aynı şekilde gittik, yenidoğan olduğu için genelde uyudu, aralarda durup emzirdim altını değiştirdim mutlaka yedek kıyafet, bez, alt açma bezi, ıslak mendil alın, ben arkada bebeğimin yanına oturdum , pusetteydi, güvenlik için puseti emniyet kemeriyle sabitleyin videoları var nasıl yapıldığına ilişkin. Onun dışında müzik açın sakin Sakin gidin , biraz sarsılıyorlar tabi ama araba iyi geliyor bebişlere gazlı falansa hoşuna gidecektir uyuyacaktır büyük ihtimalle. Bizim yol uzun olunca ben burun aspiratörüne kadar yanıma almıştım. Emzik veriyorsanız mutlaka yedekte olsun yanınızda düşer pislenir falan diye. Keyfini çıkarın yolculuğun hayırlı yolculuklar diliyorum şimdiden:))