Selamlar oğlum 2 yaşında ve birden huy değiştirdi inatlaştı ve her istediğini yapmadığımız zamanlarda çok tiz bir şekilde çığlık atıyor sinir krizleri geçiriyor kendini yerlere atıp sinirini alamayınca bizi ısırıyor bazen de kendine zarar veriyor ısırma vurma gibi. Dışarı çıktığımızda tüm dikkatleri üzerimize çekiyoruz vallahi zor durumdayım son zamanlarda ise ellerini yemeye başladı tırnaklarını kemiriyor gayet nazik ilgili ve sabırlı davranıyoruz bu kadar stres neden anlamış değiliz var mıdır aynı belirtiler başka çocuklarda merak ediyorum