Yaa kızlar oglum bir yaşına girmesine 1 ay kaldı ama son 4 veya 5 aydir surekli mızmızlanıyir inatlasiyor yani bi turlu memnun edemiyorum oyun oynamaya calisiyorum huysuzluk ediyor oynamiyo yani havalar ısındı diye havuzunu dolduruyorum içine toplarını koyuyorum eğlensin diye biraz oynuyor sonra orda da huysuzluk ediyo çıkarıyorum ustunu giydirmek ayri bisey karnini doyurmak ayri bisi yani cidden cok yoruldum çok şükür canı sağ olsun da ben yaparım yapmak problem değil de yani hem ben piskolojik olarak iyice çöktüm boyle olunca işlerimi de dogru duzgun yapamiyorum kendime de vakit ayıramıyorum yani artik icimden gelmiyo kendime vakit ayırmak ben napicam yaaa bu durum nasil düzelecek hani baska bebeklere bakıyorum çevremde hepsi ayri olur tabi biliyorum ama yinede sanki bizimki daha farklı geliyo napicam