Arkadaşlar evim 23-24 derece arasında değişiyor. 6 aylık bir bebeğim var. Evde nasıl giydirmem lazım?Kısa kollu zıbın, penye uzun kollu takım ve bir çorap giydiriyorum. Üşür mü bilemiyorum komşumun da aynı ayda çocuğu var o atlet, zıbın, takım, penye yelek, alttan pijama üstüne eşofman ve çift kat çorap giydiriyormuş. Benim ki ince mi kalır? 😕