ozlemarslan 1 buçuk aylık bebeğim korkarak uyanıyor ve bu sebepten dolayı yanından ayrılamıyorum. Geçer mi acaba? Yardımcı olursanız sevinirim arkadaşlar. 🙏
DevosMom ozlemarslan korkarak dediğiniz şey eğer sıçramasıysa onun adı moro refleksi normal bir durum o
hry410_ Biseyden etkilenmiştir sürekli yanında oldunuzu onunla oldunuzu dile getirin temas edin etrafında etkileyecek şeyler varsa uzak tutun
ozlemarslan hry410_ evim parkın hemen yanında. Oynayan çocuklar ister istemez çığlık atıyorlar o yüzden mi acaba?