livanurvealpinannesi61 Aaa öyle mi hiç bilmiyordum , gerçi bilsem de bilmesem de çare yok maalesef çocuğun göz kapağını bile ısırdı dün 🥹
Evin içi sinek kaynıyor bu mevsimlerde , hele ki sivrisinek ama bende diğer losyonlara bir bakayım teşekkür ederim bilgilendirmeniz için 🙏