sev3434 Selam kızlar bebeğim 5 aylık son 2 aydır 500 gram alıyor fakat premature doğduğu için hala olması gereken kiloyu yakalayamadı. Sma hipp ve aptamil kullandım çok fazla yaramadı. Hangi mama daha iyi kilo aldırır başka öneriniz var mı?
melissa_2201 sev3434 golden goat kullanıyoruz 4 aylık 1 ayda 1 kilo almış bize her konuda iyi geliyo benim oğlumda prematüre
Bebegim38 sev3434 tek mama mı içiyor, içerse hepsi yarar içmezse yaramaz. Emmiyorsa 3 saatte 90 cc az benim kızımda öyle golden goat kullanıyorum , anne sütü de alıyor hiç kilo almıyor. Azıcık fazla versem alsın diye kusuyor 🥲
sev3434 Bebegim38 tek mama içiyor ama daha sık verince yada ccyi artırınca içemiyoe kusuyor ne yapıcam bilmiyorum
Bebegim38 sev3434 bizim de öyle işte golden goat içeriği temiz diye veriyorum, üstelesem kusuyor denge kuramadım. 2600 doğdu hala minicik
Sevvl sev3434 biz bütün mamaları denedik bize en çok sma optipro yaradı her bebeğe farklıdır mesela herkes golden tost demiş ikisine de 2 ay kullandım 2 ayda doğru düzgün kilo almadılar ve hemen degıstırdım bebeğin bunyesı ile alakalı sanırım
minikmucizem0402 sev3434 ya benimki de 4 aylık oldu ilk ay 1 kilo aldı diğer aylar hep 500 gram 10 gündür bebelaca başladım çok kilo aldırmadı sanki tadına alıştı ama çok yaramadı gibi sma almayı düşünüyorum şimdi o yarar inşallah