aysenurshn Merhabalar Ankara için sünnet deyimlerinizi paylaşabilir misiniz ? 3 aylık oğlum yaptıralım diyoruz da burda hiç bir yeri bilmediğimiz için deneyimlerinize ihtiyacımz var 🤗
Deletedmom_119 aysenurshn ay bende şurda bekleyim 2.5 ay olduk 3 ayda bende yaptıracağım bide çeşitleri varmış galiba dikiş lazer gibi siz nasıl yaptırmayı düşünüyrosunuz
Senizinc Deletedmom_119 biz yaptırdık ama bizde ne dikiş nede lazer oldu klips takıldı 5 gün klipsle durdu sonra alındı ve kantron yağıyla masaj yapın dediler ilk oğlumda aynı şekilde olmuştu
Deletedmom_119 aysenurshn bi arkadaşım en iyisi eski usul demişti oda dikişli oluyor galiba ama bak biri klips yazmış onu ilkndefa duydum mantıklı gibi o daha kolay olur gibi
Senizinc Deletedmom_119 çocuk cerrahı yaptı yani ilk bebeğimde cok rahat geçmişti şimdi bu oğlumda klipsle 5gün rahat durdu ağlaması cok olmadı yeni cıkarıldı klipsi sürkli kantaron yağı sürüyorum masaj yapıyorum
Happybaby06 Deletedmom_119 memnunum prof dr ibrahim otgun dikiş yoktu 1 hafta krem sürdük bekledik hersey normal hayatımıza devam ettik sadece ameliyattan çıkınca ağladı biraz ama 5 dk bile sürmedi
Happybaby06 Bu arada klips dikiş hicbirsey olmuyor yeni sistem sanirim lazer gibi birsey memorial da oyle
Deletedmom_119 Happybaby06 evet lazer muhtemelen daha sonrasında kontrol vs oluyor mu toplam ne kadar tuttu
Happybaby06 Deletedmom_119 1 hafta sonra kontrol hersey dahil 20.000 tl ama hastane ve profesör olduğu için bu kadar tuttu bende tahmin etmiyordum bu kadar tutacağını 🫣
Deletedmom_119 Happybaby06 memorial güzel bi hastane zaten o yizden civar hastanelerden biraz daha pahalıdır. Normalde nasılki fiyatlar ?
Happybaby06 Deletedmom_119 ben doğumu orda yaptığım için hiç başka yer araştırmadim doktorları çok iyi olduğu için direkt oraya gidip yaptırdım belki dışarıda daha uygundur