atlasmommm cok sıcaksa cıkar tabi ne soguk vuracak da bebe hastalansın bırakın artık şu atlet giymezse hastalanır kafalarını cocugu nasıl alıltırırsan öyle gider sakın tuzlu su yok krem süriyim deme mahvedersin bebişi isilik sıcaktan olan bişey kendiliginden de geciyo acıyıp sızlaya bişey diyil 18 aylık bebeyim oturdugumuz yer cok sıcak ona ramen oluyo normal bişey ki biz hep atletsiz corapsız geldi bu ayaca şükür hic hasta da oladı ilac da kulanmadık