Merhabalar arkadaşlar 🌸
Bebeğim 5 aylık. Geçende bezinde turuncumsu küçük leke farketmiştik dedim takip edeyim sonra bir şey olmadı. Dün gece de bilye büyüklüğünde yine turuncumsu iz vardı. Ve dün gece saat 1:30 gibi altını kapattım sabah 10 da açtığımda altı kuruydu. Alt açmada beklettim biraz 10 dk sonra yaptı. Ama yine o turuncumsu kırmızımsı hafif leke oldu alt açma bezi. Ben de tediegin oldum açıkçası. Bu durumu yaşayan oldu mu? Bilen var mıdır?