
Kızlar bayram için bi elbise aldım dolap uygulamasından etiketli satan arkadaşta bilek boy oldu ama bende diz altından 1 karış uzun midi boy elbiseyi çok beğendik ama eşim altına koyu çorap ile giy dedi bende bilek boy olsaydı krem ayakkabı ile giyecektim ama bu ayakkabıdan alayım diyorum da arkasında açık koyu çorap ile giysem çok mu
Abes olur ?