Merhaba benim oğlumunda ocak ayından beri 2 sağ tarafında 1 tanede sol tarafında var. Ultrasonla bakılıp antibiyotik verdi doktor ama geçmedi. Geçenlerde üst solunum enfeksiyonu yaşadık hatta biraz daha şişti. Enfeksiyondan olurmuş zaten. Cocuk doktoru hariç 3 doktora götürdüm çocuklarda en sık gördüğümüz şey korkmayın dedi. Bende ara ara telaş ediyorum ama normalmiş korkmayın.