KuzeyinAnnesi03 kaderbilge sadece zıbın evde uyurken de öyle. Dışarı da zıbın ve İnce şortlu kısa kollu tulum yada takım 🥰
alyamoms_ kaderbilge çok sıcak bence ve giydirdikleriniz fazla benim fikrimce geçen sene kızım bu ayda 2 aylıktı sadece zıbınlaydık hala da öyle şuan sadece ince askılı zıbın