Uyandığımda oğlumun kiyafetini değiştirip süt veriyorum. O sırada ben bir çay içip kendime geliyorum. Ondsn sonra dun akşamdan kalan dağınıkları toplarım (ben toplarım ama eşim gece işten gelince gene dağıtıyor). Bulaşık makine boşaltma yerleşme. Oğluma kahvaltı veriririm ondan sonra akşam yemeğe başlarım ve etrafi süpürürüm. Çamaşır varsa makineye atarım ve oğlum uyuduğunda asarım ya da katlarım.
Cidden her gün toz alan var mi? (Ben şu an yeni taşındım fazla mobilya olmayinca toz derdim pek yok)