feyzacvs biz iki sene önce klimayı taktirdigimizda ikili yani hem yatak odasına hem salona yaptirmadigimiz için çok pişman olduk bizim evde 28 29 derecenin altına asla inmiyor tüm camlardan güneş alıyor . Klima salonda gündüz iyi ama akşam yatak odasında durmak ölüm gibi bir şey. Şimdide çok pahalı oldu klimalar