ilongirav Ama hala anlaşamıyoruz :)
Kızım 4.ayından beri düzenli uyur.
Tek destek emzik.
Beslenme için uyanmasını gelişiminin bir parçası olarak görüyorum.Geceyi bırakın gündüz emmeyen mama içmeyen bebekler var.
Her bebeğin mizacı farklı
11 aylık şu an kızım , 4 öğün ek gıda almasına rağmen 4 öğün de mama içiyor.Bağımlı çünkü :)
Şu an için
06.00-07.00 uyanış
3-4 saat sonra ilk uyku 2 saat
3 saat sonra 2.uyku 1 saat
20.00-21.30 arası da gece uykusu
Dışarda falan olabiliyoruz anca yetişiyoruz diye oda
Gündüz dışarda olsak bile saati geldiğinde bebek arabasında oto koltuğunda uyur
Bunu nasıl yaptım ? Bebeğin uyuyası mı var koca bi hayır
Uyku aralıklarını takip ettim , uyku rutini yaptım
Yani ona düzen sağladım
Biz yetişkinlerin bile bi rutini düzeni var
Bebeklerin de tek ihtiyacı olan bu
Detaylar elbette var
Bugün ilk uykusundan yarım saat sonra uyandı.
Kamera bildirimini görmedim babası kucaklayıp yanıma getirdi.
Dedim ki neden geri döndürmedib
Ellerini açtı direkt uyumaz dedi
Gittim götürdüm çocuk uyumaya devam etti
Bu yaptığıma UYKU DÜZENİ
diyorum.Birinden destek almadım.
Ben de sizin gibi okuduklarımdan izlediğim videolardan uyku eğitimi alan arkadaşlarımdan tavsiye aldım.Yatır kalk yapmadım.Ağlatmadım.
Siz buna uyku eğitimi diyorsunuz ben uyku düzeni.
ha birde 4 aylık bir bebeğiniz var.
İlk 3,4 ay bebekler istediği gibi uyusun kucakta ayakta memede
4 ay sonra bunu bırakmazsanız alışkanlık olur ve dönüşü çok zordur.
Zamanında yapmışsınız işe yaramış tebrik ederim.
Ama 8.ayda 1 yaşında yapsaydınız aynı sonucu ağlatmadan zor alırdınız.🙏🏼