Kızlar bezi bıraktık 1 haftadır bi mücadele icersindeyiz kakasını altına yapıyor daha tuvalete yapamadık pek. Dün çamaşırları aceleden makinaya atınca ben içinde kaka olan alıştırma külodunu makinaya atmışım fark etmeden 😟 çarşaflar falan vardı makinada bi çıkardım hepsinin üstünde nokta nokta pislikler gece geldim eve kafayı yedim görünce çıkardım içinden sepete koydum makinayı temizlemede çalıştırdım çamaşırları nasıl arındırcam bilmiyorum nokta nokta üstünde hep igrenc bi durum ya