bizde yeni yaptırdık 1,5 aylıktı oğlum . doktorumuz çok ilgilendi sağolsun. 10 gün boyunca karton bardak koyduk. sabah ve akşam 2 tane krem vardı onları sürdüm bol bol sürdüm hatta doktorun sürdüğü gibi. 10. gün kartonu attık kremleri de kullanmayı bıraktık hiçbir dorun olmadı beze falanda yapışmadı bezini çok sıkma sen mümkünse 1 beden büyük bez kullan