Kızlar yarın randevum var bebelerimin biri 19 aylık birisi 4,5 aylık ikisini arabaya koyuyorum araba çok ağır oluyor dönemiyorum yürürken bizim evde bıraksam eşimin ailesiyle yaşıyorum bu arada görümcem de var eşi vefat etti Onun bir oğlu var kızımı dövüyor gidip kalmak istemiyorum Bir gün önce şaşırdım Kızlar bir akıl verin bana oğlun arabaya koysam kızı yürütsen mi yanında acaba ya da oğlunu kucağıma alıp kızı da elini mi tutsam bacaklarım çok ağrıyor yani İptal edemem randevuyu oturup kalkamıyorum annemin olduğu yerde hastane anneme yakın zaten bu arada Çocuklara bırakacağım En azından kızımı