kartal92 Kızlar 49 gün önce sezaryen oldum genital bölgeye ağdaya gidicem dikiş yerine de geliyo yaptıran oldu mu
KuzeyinAnnesi03 kartal92 5ay oldu hala o kısmı almıyorum alt kısımlarda ağda kullanıyorum üst kısma jilet canım
metoliii kartal92 3 ay olduğunda gitmiştim ağdaya o bölgeye de yapıldı herhangi bi sıkıntı yaşamadım ben