Merhaba güzel anneler;
Bebeğim 2 ay 10 günlük. Bu zamana kadar mama takviyeli besleniyorduk ancak sütüm 150 ml çıkınca bıraktık. Ancak 10 gündür gece süt sağdığımda 80-90 ml çıkıyor. Haliyle gece mama takviye ediyorum. Acaba gündüz de bu miktarsa neden acıkma ağlaması yok sizce ne yapmalıyım