fia Merhaba arkadaşlar, bebegim 10 günlük ve memeni tutmuyor😞 10 gündür mücadele yapıyoruz amma kesinlikle olmuyor. Kimler yaşadı bu durumu , çok üzülüyorum. Sütüm dr çok geliyor
aslanimalp fia şehir hastanelerinde emzirme polikliniği oluyor relaktasyon diye de geçiyor. Benim de bebeğim şuan 13 günlük. 6 günlükken göğüs ucu yaralarımdan dolayı gitmiştim randevusuz bakıyorlar. Meğer doğru emzirmiyormuşum. O günden sonra bebeğim memeyi daha rahat tutmaya başladı daha doğrusu ben daha rahat tutturmayı öğrendim.
polunana fia sakın ol uzulme bızde yasadık o durumları geccek meme gogus ucu kulan bebegın sarılık olmasın diye sag ver hemde emzır bol bol sutun bosuna gıtmesın en cok meme ver gogus ucu ısıne yarar