Bebeğim 3 aylık, aktif olarak emziriyorum ama dün gece sol göğsüm ağrımaya başladı. Özellikle dokunduğumda alt kısım morarıkmuş gibi ağrıyor. Sürekli o göğsümden emzirdim bende tıkanıklık varsa açılsın diye göğsüm iniyor ama hala ağrı geçmedi. Yaşayan var mı?