Benim kızım 3 yaşını 2 ay geçti neler neler çektim o gece ağlamasından hiç bir şekilde sakinleştiremezdim ozamanlar 2 yaşında vardı… Ben okadar çok çaresiz kaldım ki boş meme verdim
Gece her kalkmasında boş meme emzirdim o şekilde ağlamasının önüne geçtim ama bu seferde boş meme emmeye alıştı evde gündüz akşam dışarda sokakta her yerde en ufak ağlamada meme meme dıe ağlardı çünkü alıştı.. Ama cidden söylüyorum şuan benim ufak kkzım okaadaar zor inat aksi bi çocuk ki sanki 3üz büyütmüş gibi yorgunumm ve inanırmısın hağla 1 gram akıllanmadı Rabbim yardım etsin
Gece ağlamarı da gündüz izlediği gördüğü şeylerden etkileniyo olabilir veya gece terörü diyorlar o olabilir sıcaklar bunaltıyo olabilir çok tok yada aç yatıyo olabilir yani bir çok sebep olabilir