idilumay01 Merhaba bebeğime ek gıdaya geçeceğim OG marka ürünler araştırdım çok tutuluyor kullanan var mı yorumlarsanız sevinirim
twinsmomm2 minikmucizemaak irmik,tarhana,pirinç unu falan kullanıyorum da buzdolabında mi muhafaza ediyorsunuz acaba şuan erzak dolabında duruyor da havalar ısındı buzdolabına mi koymak lazim
minikmucizemaak twinsmomm2 Evet ben aldığım günden beri buzdolabında, müşteri temsilcisiyle görüştüm oranın dolapta bekletmemizi öneriyoruz dışarda organik olduğu için böceklenme olabilir demişti. Bebe bisküvisini bile dolapta tutuyorum