zehrabetull bu 4 ay atağı biraz uzun sürüyor, ve bu dönemde kendi kendine uyuyan bebeği aman çok ağlıyor sakinleşsin diye hafif de olsa destekle uyutmaya başlarsan destekle uyumaya devam eder yani huyu atak döneminden sonra devam eder o yüzden çok dikkatli olmak lazım. Ben kızımda yapmıştım aynı hatayı, aman bir kere sallayayim dedim hem 4 ay atağında hem de kolikti ve o 1 kere yüzünden 3 buçuk yaşında kadar salladım, geçen sene hamileyim diye kardeşine zarar gelir korkusuyla sallanmayi bıraktı ama hala benimle uyur, bazen gece ağlayarak uyanır falan yani kendi kendine gece deliksiz uyku uyumaya hala alisamadi uyku eğitimi bile aldım 🤦