Herkes hasta ortalıkta salgın var diye çok duyuyordum yenidoğan bebeğimi görmeye gelenlerden bulaştı kesin 😞😞 26 günlük daha yavrum.. Boğazlarım ağrıyor burnum akıyor bir halsizlik kesin hasta olacağım bir de emziriyorum bulaşacak diye ödüm kopuyor 😞😞 nasıl kaldırır ki daha bu kadar küçükken önlem olarak ne yapmalıyım en kolay nasıl iyileşebilirim kendimi suçlu da hissediyorum 😞😞