Canda aysssssss geçmeyen isiliklerde alerji de akla geliyor, doktorunuzla konuştunuz mu hiç? Oda ısısı iyi ise alerjik bir durum olabilir
defnemdunyam aysssssss çok kısa sürede geçti çok şaşırmıştım bende gerçekten çok iyi geldi benim kızım da kiloluydu boynu kollarında boğum yerleri bacakları hep sarı sarı isilik doluydu
aysssssss Glrmila aşkım onu denedim ben geçirmedi peitel diye bı krem verdi biraz o söndürür gibi oluyo sıcak olunca geri kabariyo
aysssssss Uykusuzhergeceeee dogalini bulamadım marketten aldığımız var ay kızlar eşim görevde evim dağın başında araba da yok perişanım görümcemle kalıyoruz catlicam kadın çok pis bende çocuktan fırsat bulamıyorum
AloneMom aysssssss merhaba,isilik değilde egzama olabilir mi.benimde kızımda olmuştu yanakları kulakları çenesi sarı sarı iltihap gibi su topluyordu,egzama boyleyse. Bioderma intensive baume krem.Bu iyi gelmişti bize doktor onermisti.İki günde geçmişti
aysssssss Ya fotoğraf yuksense askm ense de kafasında yüzünde var başka yerinde yok oğlum sıcağı hiç sevmiyo gunde 4 defa fln banyo yapiyo öyle susuyor herkes isilik diyor doktor hemşire dahil
Canda aysssssss dişleri var mı yada diş hazırlığı, hep ağız bölgesinde olduğu için bana salyadab dolayı olduğunu düşündürdü aslında karbonatlı suyla bir temizlik yapmayı deneseniz ince yumuşak bir bezle
Dyldrm aysssssss deniz sezonu da geldi yakinsaniz mutlaka her gün suya sokun boynuna simit alın o şekilde vücudu suda kalsın deniz suyu çok iyi geliyor. Ayrıca şampuan kullanmayın bir süre. Sadece duru su ile yıkayın havluyla değilde muslinle filan kurulayın cildini. Geçmiş olsun